Klachtenformulier

Wij vinden het belangrijk onze kwaliteit hoog te houden. Wij doen ons best om een goede service en kwaliteit te bieden, maar uiteraard kan er altijd iets fout gaan. Om problemen goed af te handelen vragen wij u om het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen en naar ons te versturen.

Naam cliënt (organisatie) :     *
Naam (persoonlijk) :     *
Adres :     *
Postcode :     *
Plaats :     *
Telefoonnummer :     *
E-mail adres :     *

Voor een snelle en zorgvuldige behandeling van uw klacht vragen wij u uw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven: wat is de aard en omvang van het probleem, wat en/of wie betreft het? Hoe lang speelt het al; heeft het zich één of meerdere keren voorgedaan?

Omschrijving klacht(en): :     *

Indien relevant: als u al een idee heeft over een mogelijke oplossing of anderszins de reactie die u van ons wenst: Wat zou dat dan zijn?

Gewenste oplossing/reactie: :

Indien relevant: Heeft u al telefonisch contact gehad over de klacht, en zo ja met wie, en wat is daar uit gekomen?

Uitkomst vorige contact :
Datum :     *

Verklaart u bovenstaande naar waardeheid te hebben ingevuld?

Waarheid ingevuld :   
Uw URL :

* = Verplichte velden, graag invullen