Klacht melden

Wij vinden het belangrijk onze kwaliteit hoog te houden. Wij doen ons best om een goede service en kwaliteit te bieden, maar uiteraard kan er altijd iets fout gaan. Om problemen goed af te handelen vragen wij u om het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in te vullen en naar ons te versturen.
Binnen een termijn van twee weken nemen wij contact met u op om de klacht af te handelen.

Voor een snelle en zorgvuldige behandeling van uw klacht vragen wij u uw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven: wat is de aard en omvang van het probleem, wat en/of wie betreft het? Hoe lang speelt het al; heeft het zich èèn of meerdere keren voorgedaan?

Indien relevant: als u al een idee heeft over een mogelijke oplossing of anderszins de reactie die u van ons wenst: Wat zou dat dan zijn?

Indien relevant: Heeft u al telefonisch contact gehad over de klacht, en zo ja met wie, en wat is daar uit gekomen?

Verklaart u bovenstaande naar waardheid te hebben ingevuld?

Nijland op Facebook

**GESLOTEN OP HEMELVAARTSDAG** Morgen, donderdag 26 mei 2022, is onze verkeersschool de gehele dag gesloten. Ook worden er geen rijlessen gegeven! Vrijdag 27 mei staat ons team weer voor je klaar! 💪🏻 Het Nijland team wenst....

Sem Super is geslaagd voor zijn autorijbewijs!! Gefeliciteerd!! 🚗💨🎉🎉

Merel Santing is vandaag geslaagd voor haar Bromfiets! Gefeliciteerd!! 🛵💨 🎉🎉

Camiel Wierenga is vandaag geslaagd voor zijn Bromfiets! Gefeliciteerd!! 🛵💨 🎉🎉

Thekla Fledderus is vandaag geslaagd voor haar Bromfiets! Gefeliciteerd!! 🛵💨 🎉🎉

Waarom kiezen voor Nijland Verkeersscholen

  • Altijd vriendelijk en goed geschoolde instructeurs
  • Altijd les van dezelfde rij-instructeur
  • Altijd les in dezelfde lesauto
  • Handige rijles app, helder en compleet overzicht van alles wat hun rijles makkelijker maakt
  • Wij verzorgen ook theorie lessen
  • Afspraak is afspraak bij ons
  • Kwalitatieve rijlessen tegen een betaalbare prijs
  • Al meer dan 50 Jaar een begrip in de regio
WhatsApp